Computer Telephony

Από το 1999 η Intellisys σχεδιάζει και εγκαθιστά προηγμένα συστήματα ενοποίησης υπολογιστών και τηλεφωνίας. Χαρακτηριστικές εφαρμογές που αναπτύσσει και εγκαθιστά η εταιρεία είναι:

Εφαρμογές Interactive Voice Response – IVR, για την αυτοματοποίηση της τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Εφαρμογές Auto attendant
Εφαρμογές Unified Messaging
Εφαρμογές αυτόματης αποστολής πληροφοριών με fax (Fax-on-Demand)
Εφαρμογές αναγνώρισης ομιλίας (Speech Recognition)
Φωνητικές Πύλες (Voice Portals)
IP- τηλεφωνικά κέντρα (IP-PBX)
Συστήματα κεντρικής διαχείρισης fax

Η Intellisys αναπτύσσει φωνητικές εφαρμογές χρησιμοποιώντας εξοπλισμό της εταιρείας Dialogic, της κορυφαίας κατασκευάστριας εταιρείας hardware στο χώρο των εφαρμογών τηλεφωνίας με ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Οι εφαρμογές λειτουργούν σε περιβάλλον Microsoft Windows, με τα περισσότερα τηλεφωνικά κέντρα της αγοράς, σε αναλογικές ή ψηφιακές γραμμές.
Το σύστημα ATIS (Automated Traveler Information System), το αυτοματοποιημένο φωνητικό σύστημα παροχής πληροφοριών επιβατικού κοινού της Intellisys, έχει τις περισσότερες εγκαταστάσεις, από οποιοδήποτε αντίστοιχο σύστημα στην Ελλάδα, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες κλήσεις.

Computer Telephony
    • IVR Systems
    • Φωνητικές Πύλες
    • Unified Messaging
    • IP-PBX
    • Fax Servers